Διαδικτυακή αρθρογραφία μάθημα 7 άρθρα πολλαπλών επιπέδων

Το πρώτο επίπεδο του άρθρου είναι το άρθρο όπως το διαβάζουμε. Ας δούμε ένα άρθρο που αναφέρεται σε ένα κινητό τηλέφωνο. Εξηγείς στον αναγνώστη ότι έχει οθόνη αφής και τετραπύρηνο επεξεργαστή. Αν θες να δώσεις και δεύτερο επίπεδο στο άρθρο σου γράφεις ακόμα δυο άρθρα. Το ένα αναφέρεται στις οθόνες αφής και το άλλο στους επεξεργαστές. Γράφεις για παράδειγμα ότι οι οθόνες αφής χωρίζονται σε δυο κατηγορίες την άλφα και την βήτα. Αν θες να δώσεις στο άρθρο σου και τρίτο επίπεδο τότε γράφεις δυο ξεχωριστά άρθρα που αναλύουν την άλφα και την βήτα οθόνη και ο αναγνώστης μέσα από το αρχικό άρθρο σου για το κινητό τηλέφωνο περνά στα υπόλοιπα. Έτσι έχουμε ένα άρθρο τριών επιπέδων.

Γιατί να μπεις σε όλη αυτήν την φασαρία? Για τέσσερις λόγους.

1) Για το κέρδος. Όταν ο αναγνώστης μεταφέρεται από ένα άρθρο που γράφει για τεχνολογία στο επόμενο τότε και οι διαφημίσεις που βλέπει αρχίζουν να σχετίζονται με την τεχνολογία. Έτσι εσύ κρατάς τον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για τεχνολογία μέσα στην σελίδα σου όσο χρειάζεται για να αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις τεχνολογίας.

2) Για να ανεβάσεις την επισκεψιμότητα. Σκέψου ότι ο αναγνώστης αν διαβάσει όλα άρθρα από τα επίπεδα που σου αναφέραμε πιο πάνω, κερδίζεις 5 επισκέψεις. Δηλαδή με μόνο 10  άτομα 50. Αρκεί τα επίπεδα που έχεις δημιουργήσει να μπορούν να του τραβήξουν το ενδιαφέρον.

3) Για τον χρόνο επισκεψιμότητας. Δεν είναι μόνο οι επισκέψεις που καθορίζουν την αξία του site. Είναι η δημοτικότητα είναι ο χρόνος επισκεψιμότητας. Είναι αρκετά που σου δείχνουν ποια είναι η ανάπτυξη του και πως θα εξελιχτεί μετά από 10 χρόνια. Για παράδειγμα ένα site έχει 100.000 επισκέψεις και το ποσοστό εγκαταλείψεων είναι 95% και ένα άλλο έχει 20.000 επισκέψεις και το ποσοστό εγκαταλείψεων είναι 5%. οπότε το πρώτο έχει 5.000 ουσιαστικές επισκέψεις και είναι πιο αδύναμο από το δεύτερο που έχει 19.000 ουσιαστικές επισκέψεις. Το ποσοστό εγκαταλείψεων έχει να κάνει με το πόσο χρόνο κάθισε ο αναγνώστης στο site. κάτω από 30 δευτερόλεπτα θεωρείται εγκατάλειψη.

4) Για να βοηθήσεις τον αναγνώστη να καταλάβει 100% αυτό που θες να του πεις αν δεν ξέρει από τεχνολογία. Και αν ξέρει να μην τον  κουράσεις με περιττές επεξηγήσεις στο ίδιο άρθρο.

Ασκήσεις.

Γράψε δυο συνταγές από σαλάτες εξωτερικού. Η μια με φρούτα και η άλλη με λαχανικά. Στην συνέχεια ένα άρθρο για κάθε φρούτο και λαχανικό που περιέχουν οι σαλάτες. Όλα τα άρθρα που θα γραφτούν θα είναι περιεκτικά με ιδικό τίτλο και θα έχεις βγάλει σχέδιο από πριν. Για μεγαλύτερη επιτυχία προτίμησε σαλάτες που δεν είναι τόσο διαδεδομένες.

Οι ενδιαφερόμενοι για την πιστοποίηση της παρακολούθησης των μαθημάτων και την πρακτική εξάσκηση να στείλουν τα άρθρα των ασκήσεων με τον αριθμό μαθήματος το όνομα τους και το όνομα που θέλουν να αναφέρετε στα άρθρα τους εδω για εξέταση και δημοσίευση. Για να πας στο επόμενο μάθημα εδω.
world look με με επιφύλαξη παντός δικαιώματος