Διαδικτυακή αρθρογραφία μάθημα 2 περιεκτικότητα άρθρων

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν τα πάντα. Και πραγματικά η google θα σου βγάλει αποτελέσματα σε ότι και αν σκεφτείς να αναζητήσεις. Κάποια άρθρα έχουν γραφτεί και 100 φορές και ακόμα γράφονται αλλά λίγα από αυτά ξεχωρίζουν και είναι αυτά που βγαίνουν πρώτα στην αναζήτηση. Ας δούμε λίγο τι γίνεται με αυτά παίρνοντας για παράδειγμα το θέμα του ρατσισμού.

Αν γράψεις στο google ρατσισμός θα σου βγάλει στα πρώτα αποτελέσματα τα πρωτότυπα άρθρα και στο τέλος θα έχει αυτά που δημοσιεύτηκαν με copy paste. Από τα πρωτότυπα τώρα θα βγουν πρώτα αυτά που είναι περισσότερο περιεκτικά και αυτό η google το καταλαβαίνει με τρις τρόπους.

1) μέγεθος
2) τίτλους
3) παραπομπές από άλλους σε εσένα.

1) ένα άρθρο για τον ρατσισμό δεν μπορεί να επιβιώσει με μια παράγραφο πέρα από εξαιρετικές περατώσεις. Έχουν γραφτεί για αυτό το θέμα τα πάντα. Τώρα ζητάμε κάποιον να μας τα πει απλά, κατανοητά, αναλυτικά και με τον δικό του τρόπο. Να μας χωρίσει το άρθρο σε πολλούς τίτλους και να τους αναπτύξει.

2) οι τίτλοι με βοηθούν να διαβάσω ευκολότερα αυτό που με ενδιαφέρει. Και χρησιμεύουν και σαν λέξεις κλειδιά αν ο διαχειριστής του ισότοπου που θα γίνει η δημοσίευση ξέρει να τους εκμεταλλευτεί ανάλογα. Αλλά πως θα τους χρησιμοποιήσουμε σωστά?

Ρατσισμός ( κυρίως επικεφαλίδα )

Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα

Ρατσισμός ψυχολογικά αίτια ( δευτερεύουσα επικεφαλίδα )

Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα

Ρατσισμός σε παιδικές ηλικίες ( δευτερεύουσα επικεφαλίδα )

Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα

Ρατσισμός αντιμετώπιση ( δευτερεύουσα επικεφαλίδα )

Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα Μπλα  Μπλα Μπλα

Γράφουμε ένα άρθρο για τον ρατσισμό οπότε αν χρησιμοποιούσαμε τους τίτλους ως.
Ψυχολογικά αίτια
Παιδικές ηλικίες
Αντιμετώπιση
Ο αναγνώστης θα ήξερε που αναφερόμαστε αλλά εμείς χρησιμοποιούμε την λέξη ρατσισμός σε όλους τους τίτλους ώστε αυτοί που κάνουν ιδικές αναζητήσεις να βλέπουν και το άρθρο μας σαν μια επιλογή ανάγνωσης. Για παράδειγμα αν έχουμε το τέλειο άρθρο για τον ρατσισμό τότε γράφοντας στο google ρατσισμός θα βγούμε πρώτοι. Αν δεν έχουμε χωρίσει το άρθρο σε τίτλους και η αναζήτηση είναι ρατσισμός σε παιδικές ηλικίες θα βγει πρώτος αυτός που ή έχει χρησιμοποιήσει αυτό σαν τίτλο κειμένου ή σαν τίτλο μέσα στο κείμενο. Στην διαδικτυακή αρθρογραφία οι τίτλοι είναι απαραίτητοι.

3) Το άρθρο που μας λέει τα πάντα για κάτι απλά κατανοητά είναι το άρθρο που προτείνουν όλοι να διαβάσεις. Οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν υλικό από το άρθρο σου και θα το σημειώσουν σαν πυγή αν αυτό μας λέει τα πάντα. Αν έχουμε τώρα δυο εξίσου καλά άρθρα για τον ρατσισμό και το ένα το προτείνουν 100 ισότοποι και το άλλο 101 ισότοποι αυτό θα επηρεάσει και την επισκεψιμότητα του, ακόμα και για μια μονάδα. Αλλά και την θέση του στην μηχανή της αναζήτησης. Για αυτό στα άρθρα μας προσπαθούμε να πούμε πάντα κάτι παρά πάνω. Μια νέα ερεύνα μια νέα παρατήρηση οτιδήποτε μπορεί να το κάνει περισσότερο περιεκτικό με έγκυρο τρόπο.

Ασκήσεις.

Θα γράψεις 5 άρθρα για θεραπευτικά βότανα στο παρακάτω σχέδιο κειμένου.

1) ιδικός τίτλος κειμένου. Για παράδειγμα φασκόμηλο ( απλός τίτλος ) φασκόμηλο το βότανο της αθανασίας ( ιδικός τίτλος )

2) μια περιγραφή με δικά σου λόγια.

3) πως το καλλιεργούμε

4) σε τι κλήματα ευδοκιμεί

5) θεραπευτικές ιδιότητες φυτού.

6) με ποιους τρόπους το χρησιμοποιούμε

7) επίλογος.

Για απορίες με τα παραπάνω ανατρέξτε σε στο προηγούμενο μάθημα η επικοινωνήστε μαζί μας.

Tips

1) δεν κάνουμε copy paste  κάνουμε έρευνα σε ελληνικό και ξένο δίκτυο και γράφουμε αυτά που θεωρούμε εμείς κατάλληλα με δικά μας λόγια.

2) γράφουμε απλά και κατανοητά. Μπορεί να είμαστε αφεντιές στο είδος μας αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με διαδίκτυο πρέπει να ξέρουμε ότι τα μορφωτικά επίπεδα τον αναγνωστών διαφέρουν. Άλλα είναι χαμηλότερα από τα δικά μας και άλλα ψηλότερα εμείς πρέπει να βρούμε την ισορροπία και να γίνουμε κατανοητοί και από τα δυο επίπεδα

3) γράφουμε τα άρθρα όπως θα μας άρεσε να είναι γραμμένα αν τα διαβάζαμε εμείς.

4) τα κείμενα που έχουν τις περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενο τους είναι αυτά που διαβάζονται περισσότερο. Όσο περισσότερα μπορεί να πει ένα άρθρο τόσο το καλύτερο και αν είναι γραμμένα με τρόπο που να μπορούμε να τα καταλάβουμε με μια ανάγνωση ακόμα καλύτερα. Με προσοχή πάντα να μη γίνουμε κουραστικοί και αυτό το καταφέρνουμε μένοντας στο θέμα χωρίς να επαναλαμβανόμαστε. Και φυσικά όσο πιο κατανοητά είναι αυτά που λέμε τόσο λιγότερο κουράζουμε.

5) δέκα βιαστικά, προχειρογραμμένα άρθρα δεν μπορούν να φτάσουν ένα προσεγμένο, κατανοητό και αναλυτικό άρθρο. Καλό είναι να ξανά διαβάζουμε το άρθρο μας πριν την δημοσίευση και να κάνουμε διορθώσεις. Σκέψου ότι υπάρχουν μεμονωμένα άρθρα που την επισκεψιμότητα τους δεν μπορούν να την συναγωνιστούν ολόκληρα περιοδικά.

Οι ενδιαφερόμενοι για την πιστοποίηση της παρακολούθησης των μαθημάτων και την πρακτική εξάσκηση να στείλουν τα άρθρα των ασκήσεων με τον αριθμό μαθήματος το όνομα τους και το όνομα που θέλουν να αναφέρετε στα άρθρα τους εδω για εξέταση και δημοσίευση. Για να πας στο επόμενο μάθημα εδω.
world look με με επιφύλαξη παντός δικαιώματος